Главная » Статьи » Мои статьи |
В категории материалов: 5 Показано материалов: 1-5 |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Тема: «Геометрична різьба та її елементи». Зміст роботи на уроці: Виконання геометричної різьби на готових дерев'яних дощечках,які використовуються в оздобленні інтер'єру життя людини Мета: Сформувати знання про процес створення виробу, від проектування за ескізом, до реального відображення його в матеріалі. Розвивати вміння застосовувати графічні види документації, знання композиції побудови орнаменту, з послідовним відтворенням його в матеріалі. Сприяти вихованню художнього смаку, в оздобленні виробів. Формування творчої особистості кожної дитини, через народне ремесло, яким є різьба по дереву. |
Тема: Вигготовлення молотка з металевою ручкою. Мета: Формування вмінь та практичних навичок роботи з слюсарними інструментами та верстатах. |
навчальна мета: ознайомити учнів з різними видами конструкційних матеріалів, видами та породами дерев, особливостями їх будови, характерними ознаками, значенням деревини як конструкційного матеріалу для народного господарства країни; розкрити сутність таких характеристик конструкційних матеріалів як твердість, жорсткість, пластичність; |
Методичні рекомендації по ефективному
здійсненню індивідуального підходу до учнів на уроках технічної праці. Відомо, що кінцевим результатом індивідуального
підходу до учнів є два види навчання – диференційоване та індивідуалізоване.
Проблема запровадження диференційованого навчання дещо простіша, оскільки в
цьому випадку учні явно поділені на групи, навчання їх здійснюється окремо.
Відмінність від традиційного навчання тут полягає у поглибленому вивчені
окремих предметів, явищ, процесів. |
Праця
завжди була і залишається основою життєдіяльності людини, неодмінною умовою
розкриття її творчого потенціалу. Свідомий процес підготовки людини до праці
починається в школі, зокрема на уроках трудового навчання. Саме тут учні
залучаються до різних видів трудової діяльності, що в подальшому закладає
важливу основу у професійному самовизначенні учнів. |